Günümüzde en çok kullanılan santral tiplerinden birisi bulut santral olarak bilinmektedir. Bu yöntem, internet alt yapılı olacak şekilde dizayn edilmiştir.
Çağrı merkezleri, müşterilerden gelen problemleri yanıtlamak ve memnuniyetlerini arttırmak ile görevlidir.
Gerek Türkiye’de gerekse dünyanın birçok ülkesinde, büyük kurumların çağrı merkezi ile hizmet verdiğini görmekteyiz.
Birçok önemli şirket, kurmuş oldukları çağrı merkezleri ile aktif bir biçimde hizmet vermektedir.
Çağrı merkezleri, müşterilerin ya da kullanıcıların firmalar ile ilgili problemlerini dile getirdikleri önemli birimler olarak adlandırılır.
Firewall, bilgisayarların virüslere karşı korunmasına yardımcı olan güvenlik duvarlarından bir tanesidir.
Pek çok kurumsal firma ve banka tarafından kullanılan görüşme kayıt sistemi, tüm bilgilerin depolanması açısından avantajlıdır.
Kablosuz iletişim hizmetleri olarak da belirtilen IP DECT sistemleri, teknolojik gelişmeler ile birlikte pek çok kurum tarafından tercih edilmeye başlamıştır.
Profesyonel şirketlerin ve kuruluşların vazgeçilmezleri arasında gösterilen telefon santralleri, teknolojik gelişmeler sonrasında IP veri tabanı üzerine kurulmaya başlamıştır.
Her türlü bilgi barındıran sistemlere erişim sağlamak için telefonla yapılan işlemlere IVR adı verilmektedir. IVR sesli yanıt sistemi nedir çok merak edilen bir sorudur.
Müşteri hizmetleri ve çağrı merkezleri çalışanları nelere dikkat etmelidir noktasında birçok önemli kriter söz konusudur.
Birçok kurum ve firma, müşterilerinin telefonla arama yapmasından dolayı bir santral oluşturmuşlardır. Santrallerin en dikkat çekici özelliği ise telefonun açılmasından sonra bir karşılama anonsu ile yanıt vermesidir.
Son yıllarda birçok farklı buluş ve yenilik, her türlü sektörü derinden etkilemeyi başarmıştır.
Gelecekte bizleri bekleyen yeni teknoloji trendleri hangileri?
Çağrı Merkezlerinde Otomatik Geri Arama (AutoCallback) , Çağrı merkezini arayan bir müşteri kuyrukta istenmeyen uzun bekleme sonucunda kötü müşteri deneyimi ve sinirli müşteriler yaratır.
İster iş ister eğlence olsun, internet araması yapmak oldukça yaygındır ve Skype popüler ve etkili bir iletişim aracı haline gelmiştir. 
Çağrı merkezlerinde çalışan kişiler için en önemli iletişim aracı telefondur.
Gelişen teknoloji, iletişim tekniklerinin arttırılması için çok önemli bir fırsattır. Bu yüzden de sürekli olarak günümüzde kullanılan teknolojik araçlar, farklı platformlar üzerinden hizmet vermeye devam etmektedir.
Bulut tabanlı internet platformu üzerinden hizmet veren ve şirkette herhangi bir telefon santrali bulundurmaya ihtiyaç duyulmayan yeni nesil telefon sistemine literatürde bulut santral adı verilmektedir.
Genesys PureConnect nedir?
PureConnect sistemindeki üç temel alt servis
PureConnect IC Subsystems
Bot'lar Agent'ların yerini alacak mı?
Kullanılan kulaklığın kalitesi ve sahip olduğu özellikler görüşme kalitesini, müşteri memnuniyetini ve Müşteri Temsilcisinin performansını doğrudan etkiler.
Kablolu ve Kabosuz kulaklıkarın avantaj ve Dezavantajları
Çok Kanallı (Multichannel) Çağrı Merkezi Yapılması Gerekenler. Giderek daha fazla şirket birden fazla kanal (Web, Chat, Sosyal media, Mail, SMS, Whatsapp)  üzerinden iletişim süreçlerinin işleyişini sağlamak zorunda.
Çağrı merkezinde sizin korona riskini uygun şekilde nasıl önleyebileceğinize dair bir kontrol listesi sunmak istiyoruz. 
Çağrı Merkezin de Kayıt Sistemleri Yöntemleri Nelerdir? Evden çalışanların neden kamera kaydı alınır?
Genellikle işiniz için bir çağrı merkezi oluşturmak istiyorsanız, fiziksel bir alan kurmanız ve temsilcilerinizin müşterilere doğru cevap vermesini ve arama yapmasını sağlayan teknolojik ve telekomünikasyon altyapısını sağlamanız gerekir.
Görüntülü görüşme desteği ile müşteri deneyimi nasıl artar?
Bulut tabanlı çağrı merkezi platformu Alotech tarafından düzenlenen 10. yıl etkinliğinde CTCOMM Ar-Ge tarafından geliştirilen SimpleTouch Snapshot ürünü tanıtıldı.
Bir çağrı merkezi kurarken nelere dikkat etmeniz gerekiyor ve kronolojik olarak nasıl bir planlama yapmanız gerekiyor?
CTCOMM Eylül Bülten
CRM (Customer Relationship Management – Müşteri İlişkileri Yönetimi), genel anlamıyla, bir kurumun “müşterileriyle” kurduğu etkileşimi sürekli hale getirmek üzere,  Ürün ve hizmetlerinizin hedefine ulaşması..
In addition to all the technology products used in the Call Center infrastructure, all blog posts about telecommunication and active network devices can be found here.