Genesys dijital müşteri ilişkileri çözümleriyle olağanüstü müşteri ilişkileri oluşturun ve benzersiz çok kanallı yaklaşımımızın gelecekteki büyümenizi desteklemesini sağlayın.

Pazarlama, satış ve servis arasında daha iyi müşteri etkileşimi sağlayın

Genesys dijital müşteri ilişkileri çözümleriyle olağanüstü müşteri ilişkileri oluşturun ve benzersiz çok kanallı yaklaşımımızın gelecekteki büyümenizi desteklemesini sağlayın. Tüm ses ve dijital kanallardaki müşteri etkileşimlerini birleştirerek, müşterileriniz tutarlı, kesintisiz ve kişiselleştirilmiş bir servis deneyimine sahip olur. Daha iyi potansiyel müşteriler sağlayan daha iyi hedefli pazarlama kampanyaları oluşturun. Satış temsilcilerine dönüşüm oranlarını iyileştirmek için ihtiyaç duydukları bilgileri verin. Genesys ile, değerli yeni gelir fırsatları oluşturacak ve maliyetleri düşürürken müşteri sadakatini artıracaksınız.

Genesys Çağrı Merkezi Çözümleri

BİLGİ TALEP FORMU
  • MÜŞTERİ HİZMETLERİ

    Beklentileri aşan müşteri hizmetleri yazılım çözümleri

    Daha iyi ilişkiler kurun ve müşterileri memnun edin

    İster küresel bir işletme ister küçük bir işletme olun, tüm ekibinizin ihtiyaçlarını karşılayacak bir müşteri hizmetleri platformu edinin. Genesys müşteri hizmetleri yazılımıyla günlük Anahtar Performans Göstergesi (KPI) ile tanışabilir veya bunları aşabilir, ürün ve hizmetlerinizi tanıtabilir, üretkenliği artırabilir, süreçleri düzene koyabilir ve ekibinizi araçlar ve eğitimlerle donatabilirsiniz. CRM sisteminiz ve diğer uygulamalarla kusursuz entegrasyon, güvenilir ve tutarlı bir müşteri deneyimi sağlar.

    Müşteri deneyimi

    Mükemmel bir müşteri deneyimi sunmak, müşterilerinizle kanallar arasında iletişim kurabilmek ve sorunları çözmek için onları doğru kaynağa hızla ulaştırmak anlamına gelir. Ayrıca ekiplerinize müşterilerin katılımını artıran işbirliği araçları ve tahmine dayalı analitikle güçlendirme anlamına gelir.

    Bilişim Teknolojileri

    Ekibinizin ihtiyaç duyduğu güvenilirliği müşteri hizmetleri yazılımınızdan alın. İletişim merkezi çözümünüzü mevcut sistemlerinizle entegre edin ve istediğiniz kurulum seçenekleri ile ilerleyin. Doğru iletişim merkezi platformunun iş yükünüzü nasıl basitleştirebileceğini, idari görevleri azaltabileceğini ve BT ekibinizin yeniliğe odaklanmasını nasıl sağlayabileceğini keşfedin.

    Küçük işletmeler

    Doğru müşteri hizmeti yazılım çözümünün, işletmenizin en iyi oyuncularla rekabet etmesine nasıl yardımcı olabileceğini öğrenin. İşbirliği araçlarını kullanın ve müşteri adayı yönetimi ve diğer işlemleri otomatikleştirin. İşinizi büyüme için konumlandırmak için analitikten yararlanın.

    İletişim merkezi

    Sorunların ilk temas çözümü (FCR), iletişim merkezleri için bir gerekliliktir. Rekabetçi kalmak için, en son teknolojileri ve dijital araçları üretkenlik özellikleri ve analitikle birleştiren bir iletişim merkezi yazılımına ihtiyacınız var.

  • İLETİŞİM MERKEZİ

    Müşterileri memnun eden iletişim merkezi yazılımı

    Müşterilerinizin istediği deneyim, çalışanlarınızın ihtiyaç duyduğu araçlar

    Çalışanlarınıza üretken olmak için doğru araçları verin ve performans ölçütlerinizi karşılayın. Bir Genesys bulut iletişim merkezi platformu seçin ve en son teknolojileri ve dijital araçları mevcut sistemlerinize entegre edin. Müşterilerinizin tercih ettikleri kanallardan istedikleri hizmeti sunun ve bu süreçte ilk görüşme hedeflerinizi aşın. Müşterileriniz bunun için size teşekkür edecek.

    Rakiplerinizin kıskanacağı bir müşteri memnuniyeti

    Müşteri hizmetlerinde endüstri lideri olarak öne çıkın Başarınız, Müşteri Memnuniyeti ölçümlerini tutarlı bir şekilde aşmaya bağlıdır ve hepsinin yolculuğunun her aşamasında ihtiyaç duydukları ilgiyi almasını sağlar. İletişim merkezi platformumuzu kullanın ve ekibinizin metriklerinizi karşılarken tüm kanallardaki müşteri isteklerini ve sorunlarını daha verimli bir şekilde ele almasını sağlayın.

    Müşteri sorunlarını anında çöz

    Bir müşteri size - sesle veya herhangi bir dijital kanalla - ulaştığında, sorunlarına hızlı bir çözüm bekliyor. Voicebot ve Chatbot gibi yapay zeka tabanlı teknolojileri kullanarak birçok rutin sorguyu ve sohbeti kaldırabilirsiniz. Bu görevleri otomatikleştirmek, müşteri her bağlandığında daha hızlı ve daha verimli şekilde yanıt verirken, daha üst seviyede çözümler gerektiren durumlarda temsilcilere erişim sağlar. Genesys iletişim merkezi platformu, müşterilerinizle ilgili değerli bilgileri yakalamak ve ilk temasta sorunlarını hızla çözmek için yapay zeka ile birlikte çalışır.

    Mutlu müşteri hizmetleri temsilcileri = mutlu müşteriler

    Hazırlanmış ve bilgili bir personel, müşteri memnuniyeti ve ekip motivasyonunun anahtarıdır. Temsilcilere doğru araçları vermek, eğitim ve gerçek zamanlı geribildirim verimlerini arttırır. Ayrıca, işten ayrılma oranlarınızı azaltarak, motive olmuş çalışanları da hala bünyenizde tutmanıza yardımcı olur. Çağrı merkezi yazılımımız, bunun yanı sıra daha iyi iş gücü planlaması için müşteri temsilcilerinizin becerileri ve gelişim planlarına dair büyük öngörüler sağlar. Ayrıca, mutlu temsilciler daha iyi müşteri deneyimleri sunar.

    Her çağrı merkezi temsilciniz en iyisi olsun

    Ekip etkinliğini artırmak ve çağrı merkezi yazılımımızı kullanarak müşteri hizmetleri ekibinizin bireysel müşteri ilişkilerini nasıl yönettiğini daha iyi görerek şirketinizin Hizmet Seviyesi Anlaşmalarını (SLA) daha iyi tanıyın. Kaliteyi iyileştirmek ve çözüm süresini azaltmak için ihtiyacınız olan bilgileri edinin. Çağrıları ve ekran etkileşimlerini otomatik olarak kaydedin ve bu bilgileri bireysel ve grup iyileştirme için kullanın. İşgücünüzün doğru iletişim merkezi araçlarına erişimini sağlama, üretken kalmalarına, ekip performansı ölçümlerine ulaşmalarına ve iş gücü planlama görevlerini proaktif olarak yönetmelerine yardımcı olur.

    Bulut iletişim merkezi çözümleriyle yeni zirvelere ulaşın

    Bulut tabanlı çağrı merkezi yazılımı, şirketinize daha düşük ön maliyetlerle daha fazla esneklik ve ölçeklenebilirlik sunar. Yeni kanallar için müşteri talebi arttıkça, bir bulut iletişim merkezi size esneklik ve müşteri beklentileriyle birlikte b&u

  • MÜŞTERİ DENEYİMİ ÇÖZÜMLERİ

    Müşteri deneyimi liderleri için müşteri hizmetleri yazılımı

    Müşteri deneyimini rekabet avantajınıza dönüştürün

    Size her konuda ihtiyaç duyan her müşteriye birinci sınıf bir deneyim sunun. Genesys çözümleriyle istediğiniz zaman doğru ve verimli bir şekilde yanıt vermeye hazırsınız. Müşteri memnuniyeti marka sadakati yaratır. Ve marka sadakati, endüstri liderliğine, daha büyük karlara ve rakiplerinizden farklılaşmanıza eşittir.

    Müşterilerinizin istediği şekilde iletişim kurun

    Müşterilerinize, çözümlerimizdeki analitik ve araçlar ile sizinle her temas kurduklarında daha kişiselleştirilmiş bir deneyim sunun. Dijital ve self servis seçenekleri sayesinde müşteriler şirketinizle nasıl ve ne zaman iletişim kurabileceklerini seçebilirler. Ayrıca, daha hızlı yönlendirme ve çözünürlük için her iletişimin görüş ve görüşüne sahipsiniz. Genesys iletişim merkezi çözümleri ayrıca sorunları çözüme kadar izleyebilmenizi sağlar. Geliştirilmiş iş akışı ve izleme özellikleri, daha fazla kârlılık ve müşteri odaklılık sağlarken, Net Promoter Puanınızı artırmanıza yardımcı olur.

    Müşterilerinizin ne istediğini tam olarak öğrenin

    Müşteri davranışlarını anlayın ve kuruluşunuzun müşteri odağını artırın. Genesys prediktif analiz araçları, müşteri ihtiyaçlarını önceden tahmin etmek ve etkileşimleri hızlı çözüm için en iyi kaynağa yönlendirmek için yapay zekayı (AI) ve makine öğrenimini kullanır. İlk müşteri iletişimi için birden fazla kanal sunmak, iletişim sürecini dönüştürür ve gerektiğinde self-servisi teşvik eder. Ve self-servis işgücünüzü serbest bırakarak daha acil taleplere odaklanmalarını ve nihayetinde müşteri memnuniyetini artırmalarını sağlar.

    Doğru zamanda doğru mesajı gönderin

    Gelişmiş analitik ve dış arama araçlarıyla, müşteri hizmetleri ekibiniz müşterinin tercih ettiği şekilde iletişim kurabilir ve beklentilerini pozitif olarak belirleyebilir. Müşteri deneyimi yönetimi platformuyla, ürün uyarılarından, benzersiz satış tekliflerini ve ilgili pazarlama varlıklarını tanıtmaya kadar her şey için zamanında hedeflenen mesajlaşma yoluyla güvenilir ilişkiler kurabilirsiniz. Bir müşterinin özel dikkat gerektirip gerektirmediğini gerçek zamanlı araçlar hızla değerlendirebilir. Doğru araçları entegre ettiğinizde, müşterilerinize her zaman daha iyi hizmet verebilme yeteneğinizi arttırırsınız.

    Ekibinizi müşteri gereksinimlerine göre ayarlayın

    Büyüme ve üretkenliği en üst düzeye çıkarmak için şirketinizin ürün ve hizmetlerini müşterilerinizin istediği ve ihtiyaç duyduğu şeylerle eşleştirin. Müşterilerinizin yolculuğundaki sonraki adımlarını önceden tahmin etmek, hedef ölçümlerinizle tanışmanızı ve sürdürülebilir bir büyüme yaratmak ve karlılığı artırmak için doğru ekibi geliştirmenizi sağlar. Genesys iletişim merkezi çözümleri, müşterilerinizin mevcut ve gelecekteki ihtiyaçlarını görebilmenizi sağlar. Bu da ekibinizin gelişimini planlamayı kolaylaştırır ve ürünleri, pazarlamayı ve satışları müşteri tercihlerine daha iyi uyarlar.

  • BT

    Doğru müşteri deneyimi çözümü ile BT verimliliğini artırın

    BT ekibinizi önemli şeyler için saklayın

    Günlük idari görevlerle teknoloji desteğini dengelemek sizi geceleri ayakta tutabilir. Bu aynı görevler BT ekibinizin verimliliğini de azaltır. Büyük çaplı entegrasyonlar iş yükünüzü artırır ve günlük işleri düşürür. En son teknoloji platformu, ekibinizdeki yükü azaltmak ve sonuçta onları daha üretken hale getirmek için ihtiyacınız olan güvenilirliği ve güvenliği sağlar.

    Bilgi Teknoloji ekibinin seveceği bir bulut çözümü

    Buluta geçmek, yeni çözümleri mevcut BT portföyünüze entegre etmenin en iyi yolu olabilir. Ancak hamleyi yapmak için zaman ve kaynakları bulmak bazen zor olabilir. Ayrı kanalları ve çözümleri birleştirin ve şimdi ve gelecekte ihtiyacınız olan esnekliği elde edin. Doğru platform uygun maliyetli bir çözüm, kesintisiz entegrasyon sunar ve şirket genelinde verimlilik kazanımları sağlar.

    Verimlilik ve güvenilirlik garantilidir

    Gelişen teknolojilere ayak uydurun, müşterilerin iletişim taleplerini karşılayın ve mevcut kaynakları daha iyi kullanan verimlilik araçları sunun. Kuruluşunuz, güvenilir, güvenli ve mevcut CRM sistemleri ve diğer uygulamalarla kolayca entegre olan hepsi bir arada bir müşteri deneyimi platformu talep eder. Doğru platform yalnızca teknolojiyi değil, dünya standartlarında bir iletişim merkezi ortamı oluşturmak için ihtiyaç duyduğunuz araçları, analitik ve güveni de sağlar.

    Neyin önemli olduğuna odaklan

    Takımlarınızın sıradan görevlerle uğraşmasına izin vermeyin. Çok yetenekli bir ekip, teknoloji değerlendirmeleri ve entegrasyonları gibi yüksek değerli görevlere odaklanamadıkları zaman boşa harcanan bir kaynaktır. Yönetimsel görevleri otomatikleştiren ve işletme kullanıcılarının yönlendirme kurallarını, IVR parametrelerini ayarlamalarını ve kendi raporlarını almalarını sağlayan bir platformla BT ekipleri, yüksek değerli çalışmaya odaklanabilir ve performans ölçütlerini karşılayabilir.

    Daha iyi bir altyapı oluşturun

    Yönetici ekibiniz, şirketinizle birlikte büyümek için etkili, güvenli, güvenilir ve esnek bir müşteri deneyimi altyapısına ihtiyaç duyar. Altyapınız, Uyumluluk düzenlemelerini yerine getirirken entegrasyonları ve politika değişikliklerini de idare etmek için yeterince sağlam olması gerekir. Entegre veya hepsi bir arada platformun uygulanması, entegrasyon yoluyla farklı sistemlerin karmaşıklığını azaltabilir, bu da altyapı verimliliğinin artması, ekibiniz için daha fazla verimlilik ve sizin için iş güvenliği ile sonuçlanabilir.

  • KÜÇÜK İŞ SAHİBİ

    Küçük işletme sahipleri için müşteri hizmetleri yazılımı

    Büyük bir müşteri deneyimi sunan küçük işletme araçları

    Küçük bir takım ve yüksek ihtimalle takımın her bireyi birden fazla ve farklı sorumluluğa sahip olabilir. Büyüyen bir işletmenin sahibi olarak, şirketinizle birlikte gelişebilecek ve büyüyebilecek dengeli bir sisteme ihtiyacınız var. Sınırlı kaynağınız olsa bile, bazı büyük rakipleriniz gibi birinci sınıf müşteri hizmetleri sunmaya devam edebilirsiniz. Müşteriler, onlarla tercih ettikleri şekilde etkileşimde bulunmanızı bekler. Genesys Small Business Solutions ile, sorunları çözmek ve yeni işler kazandırmak için hızlı bir şekilde işbirliği yapmalarını ve hareket etmelerini sağlayarak çalışanlarınızdan en iyi şekilde yararlanabilirsiniz.

    Harika bir ilk izlenim bırakan müşteri deneyimi

    Kişiselleştirilmiş bir müşteri deneyimi sunmak, işinizi rekabetten ayırmanın bir yoludur. Küçük işletme sahibi olarak, iletişim merkezi platformunuz müşterileri kanallar arasında kişiselleştirilmiş bir deneyime çekmeli ve sorunlarının çözülmesine yardımcı olmalıdır. Çağrı merkezi yazılımımız müşterilerin şirketinizle kendi seçtikleri kanalda telefonla, çevrimiçi olarak veya başka bir şekilde iletişim kurmasını sağlar.

    Tercih ettikleri yöntemi kullanmak, ilk temasta problem çözme yeteneğinizi hızlandıracak, sorunları çözmek için en iyi kaynakları değerlendirecek ve ilgili kampanya mesajlaşmalarını sunacaktır. Sonuç, daha güçlü bir ekip, olumlu müşteri etkileşimleri ve artan sadakattir.

    Geliştirilmiş çalışan iletişimi

    Güçlü iç iletişim, dış müşteri iletişimi kadar önemlidir. Doğru bilgileri doğru zamanda doğru kişilere ileterek, küçük işletmeniz için iç iletişimin etkinliğini artırın. Platformumuzdaki işbirliği araçlarını kullanarak, çalışanlarınızın gelen kutularında önemli ürün bilgilerinin ve işlem değişikliklerinin kaybolmamasını sağlayabilirsiniz. Doğru araçlar, iç ekiplerin uyum sağlamasına ve işbirliği yapmasına olanak vererek, değere yönelik zamanın artması, verimlilik ve daha iyi genel performans ölçümleri sağlar.

    Daha kısa sürede daha fazla verimlilik

    Daha küçük bir ekibiniz olabilir, ancak müşterilerinize sizinle her bağlantı kurduğunda kişiselleştirilmiş bir deneyim sunabilirsiniz. Genesys'in hepsi bir arada bir iletişim merkezi platformu ile yönetim yükünü hafifletebilir ve verimlilik araçlarından yararlanabilirsiniz. İş gücünüzü ve analitiklerinizi optimize edin ve müşterilerinizin yolculuğunu daha iyi anlayın. Doğru platform, sistemlerinize şimdi ve gelecekte sorunsuz bir şekilde entegre olurken kullanılabilirlik, güvenilirlik ve güvenlik sağlar.

    Kazanan bir takım kurmak

    Bilgili ve verimli bir işgücü geliştirmek, büyük veya küçük her işletme için amaçtır. İşgücünüzü iletişim kurma, işbirliği yapma ve eğitme şekilleri, personelin tutulması ve şirketin büyümesi için çok önemlidir. Genesys müşteri hizmetleri araçları, ekiplerin müşterileriyle ve birbirleriyle olan ilişkilerini değiştirebilir. Platformumuz, teslimat ve ekip performansını optimize etmek için, zamanınızı hızlandırmak için işbirliği ve verimlilik araçlarına ve ayrıca analitik gücüne erişim sağlar..

  • SATIŞ

    Satış sözleşmesi platformu

    Visibility into real-time customer journeys increases sales Müşteri hareketlerinin gerçek zamanlı takibine görünürlük katma

    Yapay zekanın (AI) ve makine öğrenmenin gücünden yararlanarak, gerçek zamanlı bilgiler kullanarak ve en iyi kanaldan, sohbet, içerik teklifleri, e-posta, mobil cihazla ve daha fazlası ile doğru anda proaktif bir şekilde katılım sağlayarak dönüşümleri artırın ve web siteniz üzerinden daha fazla satış yapın.

    Zaman aşımı tüm fırsatları öldürür

    Ekibiniz, potansiyel müşterilerinizle ne kadar hızlı bağlantı kurabiliyorsa, o kadar çok fırsata da maliyetinizi artırmadan yakınlaşırsınız. Liderlik yönetimini otomatikleştiren şirketler, gelirlerinde % 10 veya daha fazla bir artış görüyor ve müşterilere gerçek zamanlı olarak ulaşıyor - 24/7.

    Fırsatları kazanmaya dönüştürün

    Yapay Zekayı kullanarak dijital satışlarınızı artırın:

    • Potansiyel müşterilere gerçek zamanlı olarak tercih ettikleri kanalda katılım sağlayın;
    • Potansiyel müşteri – müşteri dönüşümünde %400 artış için Müşterilerinizin yolculuğunu biçimlendirin
    • Bir sonraki aksiyonunuzu, tekliflerinizi ve müşteri temsilcilerinizi kişileştirip, otomatize ederek %10’lı bir gelir artışı elde edin
    • Teknik olarak entegrasyonlarınızı artırıp daha basit bir şekilde satışlarınızı artırın

    Hızlı oku: satış yeniliği

    Genesys blogları ile en iyi satış uygulamalarını ve inovasyonları takip edin. Yapay Zeka odaklı satış katılımı, müşterilerle nasıl iletişim kurduğunuzu geliştiriyor. Genesys, düzenli satış bloglarında bundan yararlanabilmek için zengin bilgi birikimi sağlar..

    İş Fırsatlarını Kaçırmayı Bırak

    Yapay zeka ve Makine öğrenmesi sayesinde, Genesys’in sunduğu Potansiyel Dönüşüm ve Müşteri Kazanım merkezi, daha akılcı ve otomatize edilmiş satış yaklaşım teknolojileri ile müşterilerinizin dijitalleştirilmiş tecrübelerini daha insansı hale dönüştürün. Bu çözümler gerçek zamanlı etkileşim, aktif yolculuk şekillendirme ve tahmine dayalı kişileştirme özelliklerini sunar.

    Building on the power of AI and machine learning, Prospect Conversion and Customer Acquisition Center, smarter and automated sales engagement technology solutions from Genesys, humanize the digital experience for your customers. These solutions deliver real-time engagement, active journey shaping, and predictive personalization.

Çağrı Merkezi altyapında kullanılan tüm teknoloji ürünlerinin yanı sıra telekominikasyon ve aktif network cihazları ile ilgili tüm blog yazılarımıza buradan ulaşın.
  • Bulut tabanlı internet platformu üzerinden hizmet veren ve şirkette herhangi bir telefon santrali bulundurmaya ihtiyaç duyulmayan yeni nesil telefon sistemine literatürde bulut santral adı verilmektedir.
  • Gelişen teknoloji, iletişim tekniklerinin arttırılması için çok önemli bir fırsattır. Bu yüzden de sürekli olarak günümüzde kullanılan teknolojik araçlar, farklı platformlar üzerinden hizmet vermeye devam etmektedir.
  • Şirketlerin başarılı olmasının arkasında, teknolojiden faydalanma oranları da önemli bir yer tutmaktadır. Bu yüzden de kurumsallık adı altında, birçok yeniliğin şirket sistemine doğru bir şekilde entegre edilmesi gerekir.