Çağrı merkezleri için Korona kontrol listesi

Mevcut durumda, çağrı merkezinde sorumlu kişi olarak sizin korona riskini uygun şekilde nasıl önleyebileceğinize dair bir kontrol listesi sunmak istiyoruz.  Bununla birlikte, listemiz eksiksiz olduğunu iddia etmemektedir. Bunun yerine, takip etmenize yardımcı olacak küçük bir kılavuza sahip olmanız bizim için önemlidir. 

Korona kontrol listesi:

Unutmayın: en iyi önlem korunmaktır.

  • Yeterli dezenfektan ve mendil sağlayın. Ekip üyelerinize her zaman ellerini dezenfekte etme fırsatı vermek için çeşitli yerlere uygun şişeler koyun.
  • Ekibinize ellerini iyice ve sık sık yıkamasını hatırlatan işaretler koyun.
  • Ekibiniz her vardiya bitiminden sonra tüm çalışma alanını dezenfektanlarla uygun şekilde temizlemelidir. Çalışanlarınıza bunu yapmaları için uygun zamanı verin.
  • Kulaklık takası asla yapmayın. Sıhhi tesislerin, kapı kollarının, dinlenme odalarının ve küçük mutfakların günde birkaç kez temizlendiğinden emin olun.
  • Molaların ideal olarak (mümkünse) dışarıda yapılması gerektiği konusunda ekibinizle anlaşın.
  • Siz ve şirketiniz için mümkünse: İşyerinde meyve verin. Bu moral ve aynı zamanda bağışıklık sistemini güçlendirir.
  • İnsanlarınıza hasta olduklarında evde kalmaları gerektiğini açıkça söyleyin. 
     

Ev denetimi

  • Evdeki meslektaşlarınızın İnternet ve diğer konularda nasıl donanımlı olduklarını erken bir aşamada netleştirin. Herkesin internet bağlantısı var mı? Bant genişliği ne olacak? Ev’de çalışmayı sağlamak için yeterli kulaklık ve dizüstü bilgisayarınız var mı?
  • Ekibinize proaktif olarak ulaşın ve çalışmaya engel olası engelleri tartışın. Birlikte bir çözüm bulmaya çalışın.
  • Kullanılan çağrı merkezi yazılımının ev için ne derece uygun olduğunu öğrenmek için teknik servis sağlayıcınızla görüşün. CTCOMM bulut tabanlı Çağrı Merkezi hizmetlerinde tamamen mevcuttur ve bir çağrı merkezi bir kurmak mouse tıklamasıyla ev ofisine taşınabilir. 
  • Kendi kaynaklarınızı kaybederseniz hızlı ve esnek bir şekilde tepki verebilmeniz için çağrı merkezi hizmet sağlayıcılarında kapasite aşımına dikkat edin.
     

Kendiniz için beklenen çağrı hacmini gözden geçirin:

Korona krizi sonucunda hizmet yapılarınızdaki çağrı hacminin artıp artmadığını kendinize netleştirmek için kendinize aşağıdaki soruları sorun:

  • Çok daha fazla insanın evde kalması, ürünlerinizin veya hizmetlerinizin az ya da çok talep gördüğü anlamına mı geliyor?
  • İnsanlar evde daha çok internette gezinir veya televizyon seyrederse, pazarlama departmanınızın reklamları daha fazla müşteri talebine yol açar mı?
  • Karantina düzenlemeleri ile bağlantılı olarak ürününüzün daha fazla talep gördüğüne dair herhangi bir işaret var mı?
  • Rekabetiniz, ürünlerinize veya hizmetlerinize daha fazla talep olabilecek şekilde mi tepki veriyor?
  • Sektörünüzde teslimat darboğazları var mı?
     

Çözüm:

ŞİMDİ herhangi bir acil durum senaryosuna dikkat edin. İşyerindeki tüm önlemlere rağmen, ekibinizin evden çalışmaya devam etmesi çok hızlı bir şekilde gerçekleşebilir. Yukarıda bahsi geçen ve o zamanlar açıklığa kavuşturulması gereken "insan faktörleri"ne ek olarak, teknik yanı da açıklığa kavuşturulmalıdır. CTCOMM, sanal bir çağrı merkezi için ihtiyacınız olan her şeyi sunar. Tüm çağrı merkezinizin ev ofisinizden çalışmaya devam edebilmesi için sizi donatmak için 24 saat yeterli. Bulut çözümümüz hızlı ve esnek bir şekilde büyüyebilir ve aylık kiralaybilirsiniz. Uzmanlarımız her zaman hizmetinizde!

Çağrı Merkezi altyapında kullanılan tüm teknoloji ürünlerinin yanı sıra telekominikasyon ve aktif network cihazları ile ilgili tüm blog yazılarımıza buradan ulaşın.