📍 İçerenköy Mah. Çetinkaya Sk. Prestij Plaza No:28 Kat:2 Ataşehir / İstanbul 
 - 0850 480 55 56 -  [email protected]

CTCOMM CLOUD TECHNOLOGY
Bulut Çağrı Merkezi Çözümüleri

Next4Biz Omnichannel İletişim,
Müşterinizi her kanalda tanıyın,
Tüm iletişimi tek ekranda yönetin.


✔️Uçtan Uca Müşteri Hizmetleri, Bildirimler kategorilerine göre ilgili iş akışlarına yönlendirilsin

✔️Yapay Zeka Destekli Müşteri Hizmetleri

✔️Agent Scriptleri, Sürükle & bırak yöntemle konuşma metinlerini (scriptler) tasarlayın

✔️Self-Servis Müşteri Hizmetleri, Web sitenize Self-servis sayfanızı tasarlayın. 

 

✔️ERP ve diğer kurumsal uygulamalarınızla iki yönlü entegre edin

Smartphone Image Placeholder

Web Tabanlı Video Görüşme Platformu

Müşteri deneyimi ve sadakatini üst seviyeye çıkarıyor.

 

✔️Sınırsız kullanıcı ile Video Chat
 

✔️Sesli Oturum Kaydı
 

✔️SMS, E-mail ve QR Kod ile katılımcı davet edebilme
 

✔️Uzak Destek ve Yardım Özelliği (Teknik Servisler, Hastaneler v.s.)
 

✔️Uzak Doküman sunumu ve paylaşımı
 

✔️Tarayıcı kapalı iken uyarı ve pop-up

✔️Canlı Anket

Live Chat 

Whatsapp/ Facebook/ Web / İnstagram /API

Live Chat Platformu ile Müşteri İlişkilerinizi Güçlendirin

 

✔️Tüm Kanalların Tek Kanal Gibi Yönetilmesi
 

✔️Her Kanal’a Özgü Hazır Cevaplar
 

✔️Otomatik Atama
 

✔️İstenilen Kullanıcı Kanal Yönetimi
 

✔️Kanal Bazlı M.İ ve M.D karşılama mesajları

✔️Sohbet Etiketi Oluşturma

 

✔️Anket- Müşteri Geri Bildirimi
 

Headphones Image Placeholder

BLOG

Görüntülü Görüşme Desteği ile Müşteri Deneyimini Geliştirme..

Görüntülü görüşme desteği ile müşteri deneyimi nasıl artar? özel bir müşteri deneyimi sunarak bir kuruluşu tüketicilerine bağlayabilir..

Çağrı Merkezi altyapında kullanılan tüm teknoloji ürünlerinin yanı sıra telekominikasyon ve aktif network cihazları ile ilgili tüm blog yazılarımıza buradan ulaşın.