Bulut Teknoloji Danışmanlığı

Bulut Teknoloji temelinde kullandığımız uygulamaların sanal ortama taşınması ve internetin bulunduğu her noktadan erişime açılmasını ifade etmektedir. Müşterilerin kaynakları kullandığı kadarını ödemeye dayalı altyapı sağlar. Standardize ve otomatize edilmiş Teknoloji süreçleri, Teknoloji kaynak ölçülebilirliği, Lisans, bakım ve teknik personel maliyet tasarrufu sağlar.
 

Çağrı Merkezi Teknoloji Danışmanlığı

Teknoloji iyileştirme danışmanlığı kapsamında, Telekomünikasyon ve Çağrı Merkezi stratejinizi gözden geçirerek bunu sektör gereksinimleri ile paralel olarak güncelleyip, buna bağlı olarak alt yapı yönetimi, mevcut yapının incelenmesi ve gerekli noktaların iyileştirilmesiyle; operasyonel verimliliğin arttırılması, yüksek erişilebilirlik hedefleri doğrultusunda Çağrı Merkezi alt yapınızın daha istikrarlı çalışmasının sağlanması noktasındaki destekleri içermektedir.


Telekom ve VOIP Sistem Danışmanlığı

Mevcut hatların taşınması, yeni hat planlarının telekom firmalarından alınacak teklifler ile değerlendirilmesi, arama planlarının oluşturulması, maliyet tasarruf planın yapılması hizmetlerini kapsar.


CRM & BPM Danışmanlığı

CRM ve BPM ile iş süreçlerinizi, arayüzlerinizi hatta veri yapılarını tek bir satır kod yazmadan sürükle-bırak ile tasarımlarla kullanın. Çağrı merkezinde çözemediğiniz müşteri bildirimleri için türlerine göre form ve iş akışları tasarlayın, çözüm sürecini takip edin, raporlayın.


Outbound Telesatış Operasyon Danışmanlığı

Satış operasyonunuzun verimli kullanılması, Operasyon yönetimindeki eksikler, Müşteri Temsilcilerinin satış oranlarının artması konusunda yardımcı oluyoruz.

Çağrı Merkezi altyapında kullanılan tüm teknoloji ürünlerinin yanı sıra telekominikasyon ve aktif network cihazları ile ilgili tüm blog yazılarımıza buradan ulaşın.