Küçük işletme sahipleri için müşteri hizmetleri yazılımı
Büyük bir müşteri deneyimi sunan küçük işletme araçları
Küçük bir takım ve yüksek ihtimalle takımın her bireyi birden fazla ve farklı sorumluluğa sahip olabilir. Büyüyen bir işletmenin sahibi olarak, şirketinizle birlikte gelişebilecek ve büyüyebilecek dengeli bir sisteme ihtiyacınız var. Sınırlı kaynağınız olsa bile, bazı büyük rakipleriniz gibi birinci sınıf müşteri hizmetleri sunmaya devam edebilirsiniz. Müşteriler, onlarla tercih ettikleri şekilde etkileşimde bulunmanızı bekler. Genesys Small Business Solutions ile, sorunları çözmek ve yeni işler kazandırmak için hızlı bir şekilde işbirliği yapmalarını ve hareket etmelerini sağlayarak çalışanlarınızdan en iyi şekilde yararlanabilirsiniz.
Harika bir ilk izlenim bırakan müşteri deneyimi
Kişiselleştirilmiş bir müşteri deneyimi sunmak, işinizi rekabetten ayırmanın bir yoludur. Küçük işletme sahibi olarak, iletişim merkezi platformunuz müşterileri kanallar arasında kişiselleştirilmiş bir deneyime çekmeli ve sorunlarının çözülmesine yardımcı olmalıdır. Çağrı merkezi yazılımımız müşterilerin şirketinizle kendi seçtikleri kanalda telefonla, çevrimiçi olarak veya başka bir şekilde iletişim kurmasını sağlar.
Tercih ettikleri yöntemi kullanmak, ilk temasta problem çözme yeteneğinizi hızlandıracak, sorunları çözmek için en iyi kaynakları değerlendirecek ve ilgili kampanya mesajlaşmalarını sunacaktır. Sonuç, daha güçlü bir ekip, olumlu müşteri etkileşimleri ve artan sadakattir.
Geliştirilmiş çalışan iletişimi
Güçlü iç iletişim, dış müşteri iletişimi kadar önemlidir. Doğru bilgileri doğru zamanda doğru kişilere ileterek, küçük işletmeniz için iç iletişimin etkinliğini artırın. Platformumuzdaki işbirliği araçlarını kullanarak, çalışanlarınızın gelen kutularında önemli ürün bilgilerinin ve işlem değişikliklerinin kaybolmamasını sağlayabilirsiniz. Doğru araçlar, iç ekiplerin uyum sağlamasına ve işbirliği yapmasına olanak vererek, değere yönelik zamanın artması, verimlilik ve daha iyi genel performans ölçümleri sağlar.
Daha kısa sürede daha fazla verimlilik
Daha küçük bir ekibiniz olabilir, ancak müşterilerinize sizinle her bağlantı kurduğunda kişiselleştirilmiş bir deneyim sunabilirsiniz. Genesys'in hepsi bir arada bir iletişim merkezi platformu ile yönetim yükünü hafifletebilir ve verimlilik araçlarından yararlanabilirsiniz. İş gücünüzü ve analitiklerinizi optimize edin ve müşterilerinizin yolculuğunu daha iyi anlayın. Doğru platform, sistemlerinize şimdi ve gelecekte sorunsuz bir şekilde entegre olurken kullanılabilirlik, güvenilirlik ve güvenlik sağlar.
Kazanan bir takım kurmak
Bilgili ve verimli bir işgücü geliştirmek, büyük veya küçük her işletme için amaçtır. İşgücünüzü iletişim kurma, işbirliği yapma ve eğitme şekilleri, personelin tutulması ve şirketin büyümesi için çok önemlidir. Genesys müşteri hizmetleri araçları, ekiplerin müşterileriyle ve birbirleriyle olan ilişkilerini değiştirebilir. Platformumuz, teslimat ve ekip performansını optimize etmek için, zamanınızı hızlandırmak için işbirliği ve verimlilik araçlarına ve ayrıca analitik gücüne erişim sağlar..