-
Inbound/Outbound Çağrı Merkezi
Öncelikledirme
Daha iyi müşteri deneyimleri için bekleme sürelerini kısaltın. Önceliklendirmek için en doğru temsilcisiye hızla yönlendirir,
Müşteri temsilcileri belirlenen kriterlere göre çağrı karşılar.
Beceri tabanlı
Akıllı, beceri tabanlı yönlendirme ile doğru Müşteri Temsilcisine ulaşın. Skill ve SLA uygulamalarıyla birlikte kullanılan ACD özellikleri sırada doğru beceriye sahip temsilcilere öncelik verilir.
-
CRM ve Agent Script
Agent Script
CRM içerisinde müşteri temsilcisinin müşterileriniz ile konuşurken uyması gerek konuşma script'lerini kendiniz tasarlayabilir, Müşteri memnuniyetin de standardizasyon sağlarsınız. Aynı zamanda tele-satış operasyonların da ürün tabı ekleyerek satış yaptığını ürünleri müşteri kartında ekleyebilirsiniz.
Basic CRM Programı
CTCOMM Çağrı Merkezi sistemi ile entegre CRM Yazılımı ile müşteri veri tabanı oluşturabilir, Gelen ve giden aramalarda otomatik pop-up yöntemi ile müşterileriniz ile etkileşimi sürekli hale getirir, Ürün ve hizmetlerinizin hedefine ulaşmasını ve müşterinizle kurduğunuz ilişkinin başarısıyla yönetilmesini sağlayabilirsiniz.
-
Gelişmiş IVR (Sesli Karşılama Sistemi) Desteği
Standart IVR Karşılama
Basit IVR senaryolarını sürükle-bırak yöntemi ile kendiniz tasarlayın.
Self Servis IVR Teknolojisi
Tekrarlı ve Basit istekleri IVR'da karşılayın ve bilgiyi sesli olarak okusun, Maliyetlerinizi azaltın. Akıllı, Dinamik IVR kullanmak için CRM ve Database sisteminizi entegre ediyoruz.
-
ACD (Otomatik Çağrı Dağıtımı)
Gelen Çağrılar
ACD, müşteriyi tercih ettiği kanala yönlendirir.
Müşterilerinizi daha fazla tercih ettikleri kanalda yanıtlayın, yönlendirmeleri ses, chat, video call, ve SMS'e sorunsuz bir şekilde karşılar.
-
Ses ve Ekran Kayıt Sistemi
Çağrı Merkezinizdeki tüm görüşleri %100 kayıt altına alıyoruz. Aynı zamanda SimpleTouch Ekran Kayıt ile opsiyonel özelik olarak sizlere sunuyoruz
-
Supervisor Yönetimi
Gerçek zamanlı eğitim ve izleme gerçekleştirin.
Yöneticiler, çağrı içi izleme, çağrı konferansı, çağrı birleştirme ve fısıltı koçluğundan yararlanabilir. Gerçek zamanlı veya tarihsel olarak kolayca raporlayın
-
Dialer (Preview,SMS, Predictive,IVN)
Predictive veya IVN (Agentless) otomatik arama ile agent verimliliğini arttırabilirsiniz.
-
Gelişmiş Kampanya Yönetimi
Kampanya yönetimi ile datanızı verimli yönetirsiniz.
Kampanyadaki kontak sayısını izleme,Data durumu, Filtreleme ,Sıralama, Öncelik
Temsilci başına kaç çağrı çıksın, Kontak başına kaç kez aranması gerektiği, Meşgul, Cevapsız, Telesekreter mesajlarını ne zaman geri aranması gerektiği, Döngüde bekleyen data adedi, kalan Data adedi, Zaman koşulu, Duruma göre aksiyon belirleme vs..
Daha bir çok özellik sunuyoruz
-
Hızlı Entegrasyon Desteği
Çağrı merkezindeki verimliliği artırmanın bir yöntemi de entegrasyonlardır. CRM, Web servis veya data kaynağız ile entegrasyon gereken durumlar da hızlı entegrasyon sağlıyoruz.
-
Performans ve Kalite Yönetimi(Speech Analytics)
Callexper müşteri ile yapılan konuşmaların tamamını anında sınıflandırma ve analize uygun içerikler haline dönüştürür. Callexper çözümünü oluşturan yenilikçi yazılımlar, optimum müşteri deneyimi sağlamanıza yönelik verileri, gelişmiş raporlama seçenekleriyle size sunar.
-
Detaylı ve İstatiksel Raporlama
20'den fazla standart raporun yanında iş ortaklarımızın verdiği geri bildirimler ile kişiselleştirilebilen detaylı rapor havuzunda, operasyonel sonuçlara hızlıca ulaşın.
-
Rol Bazlı veya Grup bazlı Yetkilendirme
Dilediğiniz kadar yetki rolü olurşturarak, proje, kuyruk veya temsilci seviyesinde atama yapabilirsiniz. Temsilcinin ekranda hangi menüleri görüp göremeyeceklerini belirleyebilirsiniz.
-
Kullanıcı Dostu Arayüz, Web tabanlı CRM
Ctcomm çağrı merkezi uygulaması temsilcilerin ve operasyon yöneticilerinin çok kolay adapte olacağı bir arayüze sahiptir. Kolay ve anlaşılır arayüzü ile daha verimli yönetim sağlar.
-
Randevu Yönetimi
Alınan sonuç kodlarına göre randevu oluşturabilir veya manuel randevu kayıdı ekleyerek kullanabilirsiniz. Temsilcilerin hatırlatma aramalarını atlamamasını sağlayabilirsiniz.
-
Çağrı Sonuç Kodları
Her çağrı sonunda Temsilcilerin seçebileceği çağrı aksiyonlarını belirleyebilirsiniz, Seçilen sonuç kodlarına göre aksiyonlar belirleyeblir ve data durumunuzu ilerletebilirsiniz.
-
Kara Liste
Telefon numarası veya müşteri numarası bazlı, gelen – giden ayrımı da yaparak aranmasını & aramasını istemediğiniz numaraları ekleyebilirsiniz.
-
SMS Yönetimi
CRM üzerinde kayıtlı müşterilere istenilen filtrelerde ve belirlenen şablonlarda veya CRM harici dış kaynaklardan(excel, text vs.) yüklenen datalara SMS gönderebilirsiniz.
-
Hedef ve Tahsilat bazlı Yönetim
Temsilciler tarafından yapılan satış veya tahsilatların takibini yaparken, yarışarak gelişme alışkanlığını temsilcilerinize kazandırabilirsiniz. Anlık olarak hangi temsilci atanan hedefinin neresinde sorularının cevabını alabilirsiniz.
-
Live Chat
Müşterilerinize yazılı kanallardan hizmet verin. web sitenizden gelen yazılı sohbetleri karşılayın. Müşterilerinizle anında etkileşim kurun. Markanızı büyütmek için Instagram Direkt Mesajlarında, Facebook Messenger'da ve Whatsapp'da etkileşimli konuşmaları otomatikleştirin.
-
Sosyal Medya Lead Toplama
Facebook, Instagram üzerinden kampanyalar düzenliyorsanız ve bu kanallardan toplanan lead'lerden anında çağrı merkezinin haberdar olması gerekiyorsa, yada lead'lere hemen canlı agent ile dönüş yaparak satışa dönüştürmek istiyorsanız, Sosyal Medya Lead Toplama entegrasyonumuz ile yeni müşteri kazanımı yaratabilirsiniz. Bu opsiyanel özellik satış ve karlılığınızı arttıracaktır.
-
Dashboard
Temsilciler ekranlarında bireysel performanslarını takip ederken, yöneticiler de operasyonların iletişim ve hedef performanslarını anlık olarak izleyebilirler.
-
Satış ve Tahsilat odaklı Yapı
Temsilciler tarafından yapılan satış veya tahsilatların takibini yaparken, yarışarak gelişme alışkanlığını temsilcilerinize kazandırabilirsiniz. Anlık olarak hangi temsilci atanan hedefinin neresinde sorularının cevabını alabilirsiniz.