CRM Pazarlama ve Satış Yönetimi
Sürdürülebilir ve öngörülebilir pazarlama ve satış yönetimi. Web sitenizi ziyaretleri, ilgi duyduğu içerikler, e-postalarınıza tepkileri, teklifinize ilgisi, blog incelemeleri ve çok daha fazlası..

"Müşteriye dair ne varsa hepsi Next4biz CRM'de" 

CSM Müşteri Hizmetleri Yönetimi
Tek ekranda müşteri hizmetleri, Çağrı merkezi, sosyal medya, e-posta, canlı-chat, chat-bot, şikayet siteleri, web formları vb. tüm kanallar bir arada..

“Müşterinizi her kanalda tanıyın, tüm iletişimi tek ekranda yönetin.” 

BPM İş Süreçleri Yönetimi
Sürükle bırak ile iş akışı, form, iş kuralı tasarımı, Yeni özellikler eklemek için geliştirme araçları, Dijitalleşen entegre süreç envanteri, Rapor, analiz, dashboard araçları, Regülasyon ve standartlarla uyum..

"No Code No Cry!"

   

   

Yapay Zeka Destekli Uçtan Uça Müşteri Hizmetleri Yönetimi 

  1. CRM Pazarlama ve Satış Yönetimi

       Bütünleşik, Konsolide, Tutarlı Müşteri Veri Tabanı
       Müşterilerinizin Dijital Ayak İzlerini Takip Edin
       Dijital Kampanya Yönetimi

       Fırsat Yönetimi , Satışa giden adımları belirleyin, Müşteri iletişimini kayıt altına alın

       CRM ile Entegre Görev Yönetimi, Pazarlama-Satış projeleri için süreç yönetimi

       CRM’inizi Kendiniz Tasarlayın

  2. CSM Omnichannel Müşteri Hizmetleri Yönetimi
     Omnichannel İletişim, Müşterinizi her kanalda tanıyın, tüm iletişimi tek ekranda yönetin
     Uçtan Uca Müşteri Hizmetleri, Bildirimler kategorilerine göre ilgili iş akışlarına yönlendirilsin
     Yapay Zeka Destekli Müşteri Hizmetleri
     Agent Scriptleri, Sürükle & bırak yöntemle konuşma metinlerini (scriptler) tasarlayın
     Self-Servis Müşteri Hizmetleri, Web sitenize Self-servis sayfanızı tasarlayın
     Müşteri Hizmetlerinde Esneklik, Müşteri hizmetlerinizi teknik destek almadan siz tasarlayın
      Kendi raporunu kendin tasarla, e-tablolar oluştur.
      Next4biz’i ERP ve diğer kurumsal uygulamalarınızla iki yönlü entegre edin


     
  3. BPM İş Süreçleri Yönetimi
        Süreçlerinizi Kod Yazmadan tasarlayın, İş akışlarını,
    Veri alanlarını,
    Formları,
    İş kurallarını,
    Servis seviyelerini,
    Rol ve yetkileri,
    Sürükle & bırak ile tasarlayın. IT bağımlılığınızı azaltın.

    Dijitalleşen süreçlerin performansını ölçün, Süreçlerinizi sürekli iyileştirin  7

      İş Süreçleri Yönetimi Low Code BPM
    Sürükle bırak ile iş akışı, form, iş kuralı tasarımıTek platformda: Tasarla, dene, kullanYeni özellikler eklemek için geliştirme araçlarıDijitalleşen entegre süreç envanteriRapor, analiz, dashboard araçlarıRegülasyon ve standartlarla uyum

Çağrı Merkezi altyapında kullanılan tüm teknoloji ürünlerinin yanı sıra telekominikasyon ve aktif network cihazları ile ilgili tüm blog yazılarımıza buradan ulaşın.