Maliyetsiz Kurulum, Pratik ve Esnek Çözümler

Bulut Santral (Sanal Santral) kullanmanız için gerekli 3 şey;

  • Demo Formunu Doldurmak
  • Internet’e bağlı bir bilgisayar
  • USB Kulaklık
  • • Çağrı Yönetimi
    • Detaylı Raporlama
    • Ses Kayıt
    • API Desteği
    • SMS & Mail
    • Kuyruklama
    • TTS Anket
    • Mobil Uygulama
  • • Ücretsiz Numara Tahsisi 
    • Numara Maskeleme
    • Farklı Dillerde IVR Seslendirme
    • VIP Dinamik Yönlendirme
  • • Entegrasyon Özellkleri
    • CRM Dynamic Routing
    • CRM Entegrasyon Event Pusher
    • Şube Entegrasyonu
    • WEBRTC
* Bulut Santral Demo süresi 15 gündür ve sadece dahili aramalar için geçerlidir. Dış arama yapılamaz.
 
* Santral karşılama anonsu ve Bulut Santral'de kullanabileceğiniz seslendirmeler, profesyonel olarak stüdyo ortamında ses sanatcısı tarafından seslendirilmektedir. Seslendirme hizmeti ayrıca ücretlendirilmektedir.
 
* Dış Arama bedelleri ayrıca tekliflendirilmektedir.
 
*  Bulut Santral hakkında detaylı bilgi ve teklif almak için iletişim formu doldurmanız yeterlidir, satış ekibimizde en kısa zamanda size dönüş yapacaktır.
Hemen Başvurun, Ücretsiz Demo Kulanın!

15 Günlük Ücretsiz Demo için lütfen aşağıdaki formu doldurunuz. Uzmanlarımız en yakın zamanda sizinle iletişime geçecektir.

Güvenlik Kodu

Sanal Santral (Bulut Santral) Nedir ?

Sanal Santral (Bulut Santral), kişisel veya iş amaçlı olarak iletişim ihtiyacınızı çözmeye yönelik bir hizmetler bütünüdür. Sanal Santral size, normal bir santralin yapabildiklerine ek olarak yeni ve teknolojik özelliklere sahip bir sistem sunar. Sanal Santral, sayesinde tüm bu gelişmiş özelliklere sahip olmanın yanısırıa, tasarruflarda sağlarsınız. Sayısallaşan telefon hatlarınızın sabit ücreti ortadan kalktığı gibi, hesaplı görüşme ücretleriyle de, görüşme bedellerini de aşağılara çekersiniz.

Detaylı bilgi için tıklayın.

Masrafsız ve Pratik Kurulum
Santral ofiste yer işgal etmeksizin, telefon numaranız da isterseniz aynı kalarak 20 dakikada tüm altyapı kurulumu tamamlanır ve kurulumun ardından zaman ve para kaybı olmaksızın işinizin başına geçebilirsiniz.
Hiçbir Çağrıyı Kaçırmama
En yoğun zamanlarda dahil hiç bir çağrıyı kaçırmaz; çağrı raporları ve görüşmelerin kaydı operatör yardımı olmaksızın Bulut Santral teknolojisi kendisi çalışır. Kolay ayarlanabilir ve istendiği zaman bu ayarlar kolayca değiştirilebilir.
Masrafsız Sürekli Bakım ve Sürekli Hizmet
Bulut Santral, ek kurulum gerektirmeden esnek teknolojisi sayesinde işiniz ve şube ağlarınız ile birlikte büyür. Bakım esnasında hizmetimiz sekteye uğraşamdan Ctcomm tarafından düzenli olarak bakımı yapılır.

Bulut Santral (Sanal Santral) Nasıl Çalışıyor?

Sanal Santral (Bulut Santral) kendisine uygulanan senaryo ya göre çalışır. Altta örnek bir senaryo görülmektedir. Burada anlatılan senaryonun birçok farklı hali uygulanabilir. Sanal santralin en büyük özelliği ihtiyaca göre şekillenebilecek bir esnekliğe sahip olmasıdır.

Kısaca örnek senaryomuzu inceleyelim

Tanımladığınız firma telefonu arandığında, sanal santral telefonu açar ve size özel karşılama mesajını okumaya başlar, ( A firmasına hoş geldiniz, Destek için 1 e, satış için 2 ye basınız, dahili numarayı bilmiyorsanız, operatöre bağlanmak için lütfen bekleyiniz" gibi)

  • Sonrasında örneğimizde "destek" tuşuna basılırsa, grup olarak tanımlanmış telefonlar, programladığımız mantıkla çalar. ( Destek operatörlerinde, hepsi aynı anda, sırayla yada hep aynı sırayla, vb.)
  • Örneğimizde "Satış" tuşuna basılırsa, satışçının dahilisi ve cep telefonu aynı anda çalar. Ofis içinde dahiliden numarayı karşılar. Ofis dışında ise cep telefonuyla aramayı karşılar. ( Her ikisine de ulaşılamazsa arayanın "ses mesaj kaydı" alınıp satışçının mailine gönderilir.)
  • Belli hatlardan gelen aramalar ya da belli dahili tuşlamalarında aramalar, direk hatlara aktarılabilir.

Kurulum hakkında detayları öğrenmek için tıklayın.

Bulut Santral (Sanal Santral) Avantajları Nelerdir ?

Günümüzün teknolojisini, kişisel ya da küçük ve orta ölçekli firmalara kadar götüren bir sistem olan sanal santralin, bir çok avantajı vardır.

  • En büyük avantajlarından biri, herhangi bir santral yatırımı gerektirmemesidir. Bütün ip santral özelliklerini kullanabilirken, kurulum, güncelleme ya da daha sonrasında sistem yenileme gibi, önünüze çıkabilecek tüm donanım ve yazılım masraflarından kurtulmuş olursunuz.
  • Diğer bir avantajı, çalışma alanınızı bir ofisle sınırlandırmamanızdır. Dahili numaralarınız, farklı binalarda, şehirlerde, hatta ülkelerde olabilirken. Bir cep telefonunu bile, dahili hat olarak sisteminize ekleyebilirsiniz.
  • Bir başka avantaj ise, birçok firmada bir sekretarya bulundurulmadığından, telefonlar iş konusu hakkında bilgisi yetersiz kişilerce açılabilmektedir. Hatta çoğu zaman ofiste kimse olmadığından açılamamaktadır. Buda firmanın prestij kaybına, hatta iş kaybına sebep olmaktadır. Bu durumda sanal santral araya girerek, kurumsal kimliğinizi sergiler. Aramayı cebinize bir dahili gibi bağlar. Size bağlayamazsa eğer, arayanın mesajını alır ve mailinize iletir (Sizde Sanal Santrali arayarak, bırakılan mesajları ücretsiz dinleyebilirsiniz.) Böylece hem kurumsal imajınızı korumuş olursunuz hem de potansiyel müşterilerin, size her ihtimalde ulaşmasını sağlamış olursunuz.
  • Sanal santralin bir avantajı da sizi sabit hat giderlerinden kurtarmasıdır. Eski tip sabit hatlar, aynı anda tek bir arama kapasitelidirler. (siz aradığınız anda gelen aramaya meşgul çalması) Bu yüzden bir çok firma 5-6 sabit hat, hatta onlarca hat alarak PBX dediğimiz yapıları oluşturmakta ve onca hattın sabit giderlerini de ödemektedirler. Bu sabit giderler yüzlerce liraları bulmaktadır. Sanal santralin bu duruma getirdiği en büyük güzellik, sizi bu sabit hat giderlerinden kurtarmasıdır. Kısaca bir hattınızı ( bu en çok aranan hattınız olacaktır) sayısal hatta çevirdiğimizde, öncelikle sabit gider ortadan kalkar ve 1 telefon hattından aynı anda onlarca arama yapabilmeye başlarsınız (Aynı anda 100 adet anlık çağrıya ulaşılabilmektedir.) Bu sayede tek bir hat tüm işinizi çözer ve sizde hem sayısala taşıdığınız hat için, hem de atıl duruma düşen hatlarınızı iptal ettirdiğiniz için sabit giderlerden kurtulursunuz.
  • Bir çok girişimci sabit hat kullanmamasına rağmen, dışarıdan aranabilme avantajını istemektedir. Sanal santralin burada size sunduğu avantaj ise, istenen her ilde, size sayısal tabir ettiğimiz onlarca arama kapasiteli) hatları size, hem de ücretsiz tahsis edebilmesidir. Bu hatların tahsisiyle, siz, en kısa sürede aranabilir hale gelmekte ve size özel ses kaydı ve de yönlendirme senaryoları ile kurumsal imajınızı sergileyebilmektesiniz.
  • Maliyetler demişken, irili ufaklı bir çok firmanın Telekom maliyetlerinde tasarrufa gitme düşüncesindedir. Sanal santralin burada size sağlayacağı avantaj yapacağınız tüm aramalarda en düşük fiyatlarla konuşmalarınızı sağlaması ve neyi ne için ödediğinizi bilmenizdir. Size verilecek kullanıcı adı ve şifreyle tüm arama detaylarınızı anlık olarak takip edebilmektesiniz. Böylece tüm iletişimin kontrolü de size geçmiş olmaktadır.
  • Bu sisteme dahil olan tüm firmalar, kendi aralarında da isterlerse ücretsiz görüşebilmektedirler. Böylece yoğun görüştüğünüz kurumları da (örneğin müşterilerinizi) sisteme dahil ettiğinizde, Telekom rakamlarınızda önemli düşümler sağlanabilmektedir.

Sanal Santral (Bulut Santral) Özellikleri Nelerdir?

  1. DID Numarası
    Kendi numaranızı ya da bizim temin edeceğimiz numarayı sanal santralde kullanabilirsiniz. Kendi numaranızı kullanmamız durumunda ise, telefon hattınız dijital alt yapıya dönüştürülerek, aynı anda karşılıklı 100 arama yapabilecek kapasiteye ulaşmaktadır. İstenmesi durumunda istenen sayıda numara tarafınıza tahsis edilebilir.
  2. Detaylı Raporlama
    Bulut Santral altyapısı, şube ve dahili raporlarını detaylı olarak sunar. Sistem üzerinden alınabilecek raporlardan bazıları şunlardır: Detaylı CDR Raporu, Kaçan Çağrı Listesi, CallMe Beni Ara Listesi, Kuyruk İstatistik Raporu, DID Raporu, CLI Raporu, IVR Raporu, Dahili Raporu, Ses Kaydı, Voicemail, Fax Download API.
  3. Sınırsız dahili numara
    Belli bir lokasyona bağlı kalınmaksızın, aynı bina, şehir ya da ülke dışından olabilecek şekilde sınırsız dahili telefon kullanma hakkınız vardır. Kullanılacak noktada geniş bant internetin (ADSL,Fiber,Kablo) olması yeterlidir. Şubeler, Mağazalar veya Mobil kullanıcılar birer dahili olarak tanımlanabilir. Paralel Dahili (IN OFFICE – OUTOFFICE), WEBRTC, Dahili Yönlendirme SMS arayan bildirimi özellikleri mevcuttur.
  4. Akıllı IVR Sesli karşılama
    Abonenin aranması anında, aramayı karşılayan ve firmaya özel yapılan ses kaydıdır. Firmanın kurumsal kimliğini ortaya koyması açısından fazlasıyla gerekli bir özelliktir. Çünkü günümüzde, bir çok firmanın sekretarya hizmeti olmadığı için, müşteri aramalarında telefon cevaplama, fazlasıyla sorun teşkil etmektedir. İşte bu aşamada, müşterinin karşılanıp, istenen dahili ya da mobil aboneye yönlendirilmesini sanal santral üstlenir. Kullanıcının geçmiş aramalarına ve tercihlerine göre dinamik yönlendirme yapan gelişmiş IVR Farklı Diller ile TTS ya da Anons ile karşılama mümkündür.
  5. Entegrasyon Özellikleri
    CRM Dynamic Routing (Dinamik Çağrı Yönlendirme); CRM sistemi ile entegre çalışarak gelen çağrıların müşteri bilgilerine göre otomatik olarak en uygun temsilciye yönlendirilmesini sağlar. Bu sayede daha hızlı ve etkili bir müşteri deneyimi sunar.

    CRM Entegrasyonu & Event Pusher; Çağrılarla ilgili verileri CRM sisteminize gerçek zamanlı olarak iletir. Event Pusher teknolojisi sayesinde çağrı başlangıcı, bitişi ve kullanıcı etkileşimleri gibi olaylar anlık olarak CRM'e aktarılır.

    REST API ile Santral Yönetimi; Santral sisteminizi dış uygulamalardan kontrol etmenize olanak tanır. Çağrı başlatma, yönlendirme, kullanıcı yönetimi gibi işlemler RESTful API aracılığıyla otomatikleştirilebilir.
  6. Çoklu Lokasyon ve Kuyruklama
    CTCOMM Bulut Santral, merkezi bulut altyapısı sayesinde çok lokasyonlu işletmeler için ideal bir çözüm sunar. Farklı şehirlerde veya ülkelerde bulunan şubelerinizin tüm iletişim süreçlerini tek bir panelden yönetebilir, birleşik raporlama ile operasyonlarınızı kolayca analiz edebilirsiniz. Gelişmiş kuyruklama sistemiyle çağrılarınızı etkin şekilde yönetin, müşteri memnuniyetini artırın ve çağrı merkezinizle tam entegrasyon sağlayın.

    Öne Çıkan Özellikler:
    Agent Adı Okuma: Gelen çağrılarda karşılayan personelin adını sistemden seslendirme.
    Kaçan Çağrı Mail Bildirimi: Yanıtlanamayan çağrılar için otomatik e-posta bildirimi gönderimi.
    Kaçan Çağrı Otomatik Arama: Cevapsız çağrılar sonrası sistemin otomatik geri arama başlatması.
    Dahili Yönlendirme ve SMS ile Arayan Bildirimi: Gelen çağrılar dahiliye yönlendirilir, arayana bilgi SMS’i gönderilir.
    Çağrı Merkezine Aktarım: Gerekli durumlarda çağrının doğrudan çağrı merkezine aktarılması.
    DID İsimlendirme: Gelen çağrıların hangi numaradan (DID) geldiğini anlamak için isimlendirme yapılabilir.
    Arayan Numara ile Farklı Dillerde Karşılama: Arayan numaraya göre otomatik çok dilli karşılama sunulabilir.
    Arayan Rehber İsimlendirme: Sisteme kayıtlı numaralar için ekranlarda isim gösterimi yapılır.
    Arayan Numara Maskeleme: Gizlilik gerektiren durumlar için arayan numaranın maskelemesi sağlanır.
    VIP Dinamik Yönlendirme: Özel müşteriler için öncelikli ve kişiselleştirilmiş çağrı yönlendirmesi yapılabilir.
    Last Call (Son Arayana Bağlama): Arayan kişinin en son görüştüğü personelle doğrudan bağlantı kurması sağlanır.
    Arayan Numara Dönüştürme / Değiştirme: Belirli senaryolarda arayan numaranın farklı şekilde gösterilmesi.
    Voice Mail to Text: Sesli mesajlar otomatik olarak metne dönüştürülerek iletilir.
    Call Me – Beni Ara Talebi: Web ya da mobil uygulama üzerinden gelen “beni ara” talepleri doğrudan santrale düşer.
  7. Sesli mesaj (VoiceMail)
    Aranan aboneye ulaşılamaması durumunda, dahili sesli mesaj sistemi devreye girer ve müşterinin mesajını alır. Bu alınan mesajı, sisteme bağlı dahili bir telefondan, sanal santral uzaktan aranarak ya da sisteme tanıtılmış mail adresinden dinleyebilir..
  8. Beklemede Müzik
    Sanal santral (Bulut santral) aboneleri, arayan kişiyi beklemeye aldıklarında, bekleme müziği devreye girer. İstenen müzik bekleme müziği olarak seçilebilir.
  9. Konferans görüşme
    Sanal santral aboneleri, istedikleri telefonları dahil edebilecekleri, konferans görüşmeleri yapabilirler.
  10. Zaman bazlı yönlendirme
    Size uygun senaryoya göre, mesai saati, dışı ya da istenen belli zamanlarda, sanal santral sisteminin farklı dahili yönlendirmelerle çalışması sağlanabilir. ( Örneklemek gerekirse, mesai saatleri dışında cep telefonuna ya da fabrika bekçisine aramaların yönlendirilmesi gibi )
  11. Cep telefon yazılım desteği (Voip Softphone)
    Sanal santral (Bulut santral) sisteminde, dahili numara olarak, bilgisayara ya da cep telefonuna kurulan yazılımlar tanımlanabilir.
  12. Sesli mesajların E-maile yönlendirilmesi
    Sizi arayanların bıraktığı sesli mesajlarını, E-Mail adresinize, ses dosyası olarak ve arayanın bilgileriyle birlikte ulaştırır.
  13. Yapay Zeka Destekli Çağrı Analizi
    Çağrı kayıtlarından duygu analizi, müşteri memnuniyet skoru çıkarımı ve anahtar kelime takibi ile kalite kontrol.
  14. Tekrar Arama Planlaması (Callback Scheduling)
    Müşteri geri dönüşü yapılamayan çağrılar için belirli bir zamana randevu planlama.
  15. Role Göre Yetkilendirme
    Kullanıcı bazında panel erişimlerini ve işlem yetkilerini sınırlama..
  16. Tarayıcıdan Arama (Click-to-Call & Browser Call)
    Web üzerinden tarayıcı ile doğrudan arama başlatma imkânı (WebRTC ile desteklenebilir). .
Çağrı Merkezi altyapında kullanılan tüm teknoloji ürünlerinin yanı sıra telekominikasyon ve aktif network cihazları ile ilgili tüm blog yazılarımıza buradan ulaşın.